četrtek, 3. maj 2018

TRESOČKA "NA ZDRAVJE"!!!!

Pri domačih rojstnih dnevih mi počasi zmanjkuje idej...Vsako leto si  pravim...samo še letos, drugo leto pa nimam pojma kaj naj naredim...no, pa se mi le še malo zaiskri. Tresočka za zeta in njegovih 32 let....S pivom pa res ne morem nič zgrešit. Na zdravje Uroš!!!!

 
Ozadje narejeno na perla papir (distresi, oxidi, voda)...povrhu pa  zlat toplotni embosing štampiljke satovje. Tresočka je nastala s pomočjo 6 izrezov kroga ("Najlepši par" ) , v ozadju pa dizajnerski papir MD, ki sem ga kupila v Darilnici Klavdija .
Pena na pivu je premazana z glosijem (3x).

Izzivi:
1. Craft-alnica - *210. izziv - toplotni embosing
2. galerija MAJ 2018 "Najlepši par" (kov.šablona krogi, kozarec piva, čestitke)

Hvala za vaš obisk.

13 komentarjev:

  1. Verjetno vsaka od nas pozna občutek, da se ideja ne bo pravočasno pojavila... pa se na srečo to ne zgodi. Odlično si se znašla z večkomnpiva. Hvala, ker sodeluješ v Craftalnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Super tresočka, nazdraviti z vrčem piva bo vedno bolj prijalo. Ma kje pa, me sploh ne skrbi da bi tebi zmanjkalo idej. Tale je že spet super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tresočka in vrček piva...to dvoje zagotovo paše skupaj :D
    Da bi tebi zmanjkalo idej me res ne skrbi. Super si sestavila voščilnico!

    OdgovoriIzbriši
  4. Še vedno se ti odlično iskri in se sploh ne bojim, da bi tebi zmanjkalo idej in iskric. Pogruntavščina s pivom je enkratna! Čin, čin,.....

    OdgovoriIzbriši
  5. Super se ti je zaiskrilo. Pivo je prava izbira za moško voščilnico. Vrhunska je.
    V naslednjih letih pa naroči voščilnice za domače pri kateri od nas. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  6. A veš, da imava vedno več skupnih iztočnic - najina ta mlajša skoraj skupaj na potepu, zdaj pa še tole pivo. Ti zavidam šablono - sama je nimam, pa do tvoje mi nobena do sedaj ni bila kaj posebno všeč, zato sem jo naredila "na roke".
    Pa še skupno pletenje naju čaka, komaj čakam :-)
    Lepo, lepo bodi, majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako krasna tresočka. To da ti bo zmanjkalo idej pa močno dvomim, saj vsakič kar puhtiš z njimi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Pri tebi se ni za bat, da bi ti zmanjkalo idej. Vedno presenetiš s čim novim in odbitim. S tem pivom in tresočko si tadela terno, zet je zagotovo bil navdušen :-D

    OdgovoriIzbriši
  9. Da je tvoj vrček piva fantastičen sem ti že povedala. Zeta si pravgotovo razveselila z njim.
    Hvala da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. Ta je svetovna!!!...in sploh me ne skrbi za naslednje leto ;-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Mojca, hvala za tvoj drugi prispevek za izziv CRAFT-alnice :-)) Krasna je tale trosočka z vrčkom piva. Lepo ozadje si naredila.

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...