sobota, 4. november 2017

BOŽIČNA NA MREŽI

Pa dobro no,  saj vem...obljubila sem, da se ne dotaknem novoletnih motivov vsaj do začetka decembra ampak ker se moja zbirka božičnih zvezd naglo povečuje si ne morem kaj, da jih ne mrcvarim po rokah. Nastalo je tole.....


 
 V mrežo iz tila ,(ki mi ga je pred kratkim poslala Moi ) sem zaprla snežne kosmiče, zaprla vse skupaj  v krasen čipkast okvir, nanj pa....božična z belo pol perlo.
Ker ima Darilnica Klavdija na Facebooku izziv na to temo gre voščilnica k njim....pravzaprav gre k Lili , ker naša nima Facebooka.

Tebi Lili lepa hvala za posredništvo, vsem ostalim pa lep soboten večer.


 

16 komentarjev:

  1. Čudovita je, Mojca. In kar prav, da si se novoletnih motivov lotila pred decembrom. Škoda bi ne bilo ustvarjati z božičnimi zvezdami. Pa še tako dobro ti gre od rok. Pozdravček. Damjana

    OdgovoriIzbriši
  2. Bogata in elegantna božična zvezda. Lepo ti je uspelo ujeti kosmiče pod til.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je zelo elegantna. Dobro ti gre od rok.

    OdgovoriIzbriši
  4. Božična zvezda je res prekrasna, toda na tej voščilnici je danes zame prava zvezda tale čudovit okvirček...kako krasen izrez! Uau!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vau tole je pa ena sama eleganca ... Tvoja božična zvezda kar žari sredi bleščeče beline!
    Čudovita je!!!
    Prijazen pozdarvček od mene do tebe, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Hihi, sva ravno zadnjič z Duši ugotavljale, koliko božičnih zvezd imaš. Ampak ti očitno ležijo in kar naredi še kakšno ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Mojca, krasna je. Všeč mi je zvezda in tudi ćipkast okvir seveda. Ej, ali nam upaš zaupati število b. zvezd ki so že pri tebii?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preštejem in napišem v naslednji objavi....tudi mene je že malo strah te cifre.

      Izbriši
  8. O, madoniš je lepa. Pa ne samo zaradi tila :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Vedno so mi všeč malce drugačne voščilnice in tvoja je res lepa s tilom in božično zvezdo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Aha, odlično jih mrcvariš :) Zvezda, pa papirna čipka in sneženi kosmiči, saj to je že čisto pravi božič. Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  11. Mašina nazaj Mojca, tole s tilom in kosmiči si super naredila. Všečna zelo.
    LP Danica

    OdgovoriIzbriši
  12. Tole, pa je pogruntavščina da jo vikaš - super je izpadla tresočka s tilom in seveda božično zvezdo, ki da piko na i celoti. Veš da tudi mene firbec matra koliko božičnih zvezd je že v tvojem lastništvu... :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja, madoniš, tale pa je elagntna! Skoraj sem pozabila zapreti usta.:-)) 100 na uro mi je všeč čisto vse na njej. Iz krasnega papirja si izrezala zvezdo.

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...