sreda, 13. september 2017

V RUMENEM

Po deževnih in turobnih  dnevih malo sončka tudi na moji voščilnici. Tole  je moj prispevek na rožčasti izziv The flower challenge  , ki je narejena po spodnji skici. Izbrala sem distrese, barvanje in izreze.
 



 
 
/distress inks, water colour, die cuts/
 
Izzivi:
1. The flower challenge - *12-tic-tac-toe
2. Scrapping4funChallenges - *98 - Techniques (različne tehnike)
 
Lep dan vam želim.

17 komentarjev:

  1. Po deževnih in tako turobnih dneh, žarki sonca prav otoplijo ozračje tako kot tvoja voščilnica v toplih jesenskih barvah s cvetočimi vrtnicami. Krasna je! :)
    P.s: Naj te letalo odpelje na najlepše ustvarjalne dogodivščine. Všečno si spremenila svoj brlog :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala lepa....sem šla res v "višave"....tako bolje vidim dol:-)).

      Izbriši
  2. Zelo je lepa tvoja rožnata voščilnica :-)) Super barve in všečno sestavljena.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, si se preoblekla ;) Lepo, lepo. Očitno smo bile nekatere pripravljene na spremembo ;)
    Lepa, topla voščilnica, ki kar zasije.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si preuredila svoj kotiček. :-) Zelo zračno in prostorno je sedaj pri tebi.
    Voščilnica mi je zelo všeč. Krasno si se poigrala z barvami in izrezi. Bordura mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sprva sem mislila, da me je "zapeljalo" na napačen blog :) Spremembe pašejo ...
    Voščilnica pa je sončna in polna energije.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa in vesela voščilnica, res si pričarala malo sončka v njej.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful card. Thank you for sharing with us at Scrappin4fun Challenges. Priya-DT Member

    OdgovoriIzbriši
  8. Če je že zunaj takšno turobno vreme, nas vsaj ti pocrkljaš s svojo sončno voščilnico. Krasno si uporabila borduro in šopek cvetja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Paše malo spremembe in tvoj polet na blogu mi je zelo všeč, lepo si preuredila. Krasna pa je tudi cvetoče sončna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooo, lušno si to naredila. Krasne rožice in ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  11. Beatiful card. Thanks for joinig us at Scrapping4fun.
    Miroslava DT

    OdgovoriIzbriši
  12. Beautiful, love the background and the rose die cut is stunning.
    Thank you for joining us over at Scrapping4FunChallenges
    Kelly (DT)

    OdgovoriIzbriši
  13. Mojca - kako sončen barve si izbrala, k meni so prinesle svetlobo in radost in to je v zadnjem času ni kar tako!!!
    Čudovito si ustvarjala in srčno upam, da te srečam spet in spet na blogu Scrapping4fun :-)
    Majda

    OdgovoriIzbriši
  14. I love the background and your delicate flowers. Sorry I'm so late visiting, thank you so much for joining us, hope to see you next month too. Cara DT x

    OdgovoriIzbriši
  15. Vidiš, sončka ni blo in si nas z blogom popeljala v višave - Mojca res znaš, ni kaj. Sem pa tudi jaz bila kar malo presenečena ker sem mislila da sem falila blog - ma mi je všeč. Še bolj pa se mi dopade voščilnica -cvetoče, dehteča in SONČNA :)

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...