sreda, 30. avgust 2017

KONEC JE....

Mogoče ne še čisto ampak počasi se poslavljam od poletja, ...čudnega, nenavadnega, ekstremnega in žalostnega,....naj se ne ponovi več.....

Druga vnukinja je upihnila 3 svečke. Album.....


 
Številka 3 je kovinska šablona "Najlepšega para", zato prvo stran albuma lepim  v avgustovsko galerijo.
 












ter čestitka, ki je v obliki kroga, okvir pa je narejen iz čipke, zato gre  na*193.  izziv Craft-alnice .

 
Še enkrat hvala za vse vaše objeme in besede, ki sem jih bila deležna v prejšnji objavi...veliko mi pomenijo, ....ko boli je vsaka tolažba zelo dobrodošla.

16 komentarjev:

  1. O, ti verjamem, da ne želiš več tako ekstremnega poletja (v vsakem pogledu). Lep album si naredila vnukinji in krasno čestitko.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lep album in zelo lepa voščilnica za tvojo vnukico. Kako čas beži! :-)
    To, da si takšnih ekstremov ne želiš več, ti pa rada verjamem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je tvoje ustvarjanje za vnukico. Joj tri leta že ima. Res čas beži in teče naprej.....Pazi nase.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pridejo leta, ko bi jih človek res kar najraje izbrisal iz svojega življenja. Jaz ponavadi takrat samo čakam, da je tistega leta konec, da lahko tudi datumsko začnem znova in se poskušam znova počasi postaviti na trdne noge. Drži se in pošiljam ti en velik medvedji objem. Si pa zelo lepo tole naredila za tvojo vnukinjo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vnukinjo Emo si razveselila s krasnim albumom in voščilnico. Ko bodo notri še fotografije, bo album čudovit spomin.
    Mojca, naj bo preostanek leta bolj prijazen in sončen ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca, ti si res en asuper babi, ki zagotovo poskrbi da je vsak praznik tovih vnučkov nekaj posebnega. Čudovit albumček si naredila Emi, ki jo verjetno že srbijoprstki, da bo lepila z babi fotografije v nejga. Vsi si želimo, da mine kkakšno obdobje ko se nad nas zgrinjajo črni oblaki - upam, da bo sedaj pri tebi samo sonček :)!

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Mojca, tvoja mala Ema je dobila albumček in hkrati čudovit spomin za celo življenje. Tvoji princeski tudi jaz želim vse, vse najboljše in najlepše. Letošnje poletje želim, da zaključiš prijetno in umirjeno in naj ti v spominu ostanejo samo lepi trenutki, slabe pa zakleni v skrinjico in jih zadnji dan na morju prepusti valovom, Pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Mojca - življenje nam res prinese toliko vsega, prečudovite stvari, tu in tam pa tudi boleče ... A ni res, da če nekdo odide, ga več ni, ker v srčkih vseh, ki ga pogrešajo še naprej živi ... Se pa zgodi, da minejo leta od slovesa, pa v nekem trenutku želiš poklicati ljubljeno osebo, ker za trenutek pozabiš, da je ni ... meni se, še vedno ...
    Kot Ne-ja ti tudi jaz želim čim več sončka, da te pogreje in pomaga preko trenutkov, ko je hudo ... Sončka, kot si ga ti položila v čudovito darilce za vnukico, ki pogreje srček, osmeši oči in raztegne usta do ušes! Usta do ušes pa sem imela ob tvojem čudovitem komentarju, ki mi je včerajšnji dan praznovanja naredil še lepšega!
    Hvala ker si in svetliš ta svet, tu in tam v temo ujet ... Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasen albumček in čestitka. Mojči naj te ogreje sonček, katerega nosijo tvoji srčki.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. Keasen album si naredila za vnučko. Naj ti preostanek leta priense le še lepe trenutke.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovti albumček za vnukinjo. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo simpatičen albumček si sestavila. Že zdaj je tako lep in vem da bo še lepši ko bodo v njem slike male princeske.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  13. ooo Mojca je nazaj ... Prav vesela sem, da te spet berem in za začetek si nam pokazala tale čudovit albumček :-)) Krasno si ga okrasila in prav vsako stran je lepa. Lep spominček bo!

    OdgovoriIzbriši
  14. Lepo, da si se nam pridružila na našem izzivu, vendar tokrat želimo videti samo voščilnice z okvirjem :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekrasen albumček in čestitka. Vnukica bo gotovo navdušena.

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...